Kukkivan Hampurin risteilymatka

Hei,

VIELÄ VOIT ILMOITTAUTUA 31.1.2019 SAAKKA – TULE MUKAAN KESÄÄ VASTAAN (HUOM. ALENNETTU HINTA)!

Tule yksin tai yhdessä mukaan keväällä Kukkateemalla toteutettavaan Hampurin risteilymatkaan! Matka on avoin kaikille ja osallistuminen ei vaadi puutarhaseuran jäsenyyttä. Voit ottaa matkalle kaverin mukaan; kaikki ovat tervetulleita!

Oheisesta linkistä löydät matkan ohjelman, hintaan sisältyvät kohteet ja ruokailut sekä myös hinta hyttiluokittain. Hinnat ovat Helsingistä, niihin tule lisää liittymämatkat, jonka selvitän sen jälkeen, kun lähtijöiden määrä on selvillä. Saamme risteilyn hinnoista jokainen 40 €:n alennuksen, jos ryhmämme koko on vähintään 16 henkilöä.

Matkan alustavat ilmoittautumiset 15.12.2018 mennessä kotisivujen Ilmoittaudu tapahtumiin -lomakkeella tai esitteessä mainittuun sähköpostiosoitteeseen.Sitovat ilmoittautumiset 31.1.2019 mennessä, jolloin maksetaan ennakkomaksu 100 €, loppumaksu maksetaan kuukausi ennen matkaa, molemmat suoraan matkanjärjestäjän (Kristina Cruises) tilille, jonka ilmoitan mukaan lähteville myöhemmin.

Matkustajatietoja tarvitaan seuraavasti:

– etunimet

– sukunimi (nimet samoin kuin ne ovat passissa)

– syntymäaika

– puhelinnumero

– sähköposti

– lisätietoja (esim. erityisruokavalio)

– valittu hyttiluokka ja hyttikaverin nimi

Lähdetään yhdessä kesää vastaan, nautitaan hyvästä laivamatkasta, ruuasta, mukavasta seurasta ja kukkien väriloistosta. Varaathan tarvittaessa lomasi ajoissa matkan ajaksi.